Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Saimaata myydään maailmalle turistikohteena, jota voi verrata Provenceen tai Toscanaan — "Välillä on haastavaa tajuta, mikä muista kulttuureista tuleville on elämys"

Lappi on ollut pitkään Suomen kansainvälisen matkailumarkkinoinnin kärki, mutta myös Järvi-Suomea viedään maailmalle. Turisteja kiehtovat luonto ja paikallinen elämäntapa. Nyt niitä tuotteistetaan niin, että ympäri maailmaa tänne tulevat turistit voivat nauttia meille arkisista asioista.

Aurinko paistaa Etelä-Savon matkailun helmen Tertin kartanon pihalla. Paikalle ovat saapuneet Visit Saimaan matkailujohtajaMaisa Häkkinen, tuotekehittelypäällikkö Titta Kyllönen, kansainvälisistä asiakkaista vastaava Marko Riabkov ja markkinointipäällikko Minna Gurney kertomaan, miten Järvi-Suomea markkinoidaan ulkomaille turistikohteeksi.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Itä-Savon sisällöt.

Tilaa 6 kk 5,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Ita-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Kouvolansanomat.fi-, Kymensanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi