Alma Media suunnittelee Markkinointi&Mainonnan, Metallitekniikan ja Tekniikan Historian lakkauttamista

Alma Media kertoo suunnittelevansa Metallitekniikan, Tekniikan Historian ja Markkinointi&Mainonnan lakkauttamista. Yhtiön mukaan julkaisujen kannattavuuskehitys on heikkoa, mitä koronaepidemia on osaltaan vauhdittanut.

Neuvotteluiden taustalla on myös Alma Talent -yksikön strateginen muutos keskittyä entistä vahvemmin maksulliseen, digitaaliseen medialiiketoimintaan.

– Markkinointi ja mainonta ovat meille erittäin tärkeitä toimialoja, joiden seuraamista ja analysointia vahvistamme jatkossa Kauppalehdessä, sanoo Alma Talentin toimituksista vastaava päätoimittaja Arno Ahosniemi tiedotteessa.

Metallitekniikan ja Tekniikan historian aihepiirejä on tarkoitus käsitellä Tekniikka&Taloudessa.

Alustavan suunnitelman mukaan henkilökunnan määrä saattaa vähentyä enintään kymmenellä henkilötyövuodella.

Mainos: Itä-Savo

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Palvelut

Ruokapaikka