Suur-Savon osuuspankki palauttaa ryhmään vietyjä palveluita omaan hoitoon – Pankki sanoo palvelujen karsimisesta aiheutuneen myrskyn laantuneen

Soitot ja syksyllä myös verkkoviestit ohjautuvat paikalliselle henkilöstölle.

Pankkipalveluitaan karsineen ja toimintatapojaan muuttaneen Suur-Savon osuuspankin ratkaisut ovat herättäneet kipakkaakin keskustelua, myönnetään pankista. Samalla kuitenkin sanotaan valtaosan asiakkaista ymmärtäneen muutokset ja asiakkaiden ottaneen digiloikkia.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Itä-Savon sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 6 vk 3,50 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • Ita-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Kouvolansanomat.fi-, Kymensanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi