Italialainen mediaryhmä vieraili Savonlinnassa Vip Cruisen höyrylaivalla ja Hotelli Punkaharjussa, sekä Rantasalmella järvikylpylässä. Ryhmän koonnut Marco Acher-Marinelli on kuvassa neljäs vasemmalta. Risto Leppänen

Matkailumarkkinointi: "Kipish", sanoi italialainen, kun marjaviiniä maistoi – Ulkomaisia media-alan ammattilaisia lennätetään Saimaalle syömään, juomaan ja viettämään aikaa luonnossa

Vuodesta 2017 lähtien Saimaalle on lennätetty noin 300 mediamatkalaista. Markkinoinnin perimmäinen tavoite on saada alueelle lisää ulkomaisia matkailijoita. Visit Saimaa -hanke maksoi yhdestä tällaisesta matkasta vuonna 2019 keskimäärin 275 euroa.

Tommi Ollikainen

Kipish!

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Ita-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Kouvolansanomat.fi-, Kymensanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi

Mainos: Itä-Savo

Monipuoliset sisältömme odottavat sinua!

| Päivitetty