Ajanvaraus pankkipalveluihin on koettu toimivaksi ratkaisuksi myös Nordean Savonlinnan konttorissa – Pankista luvataan, että puhelinpalvelussa moni pankkiasia ratkeaa yllättävän nopeasti

Pankkien kassapalveluissa on erilaisia käytäntöjä. Kassapalveluiden käyttö ja käteisen rahan nosto on merkittävästi vähentynyt, mutta näitäkin palveluja halutaan Savonlinnassa edelleen tarjota.

Pankkipalvelujen supistaminen yllätti asiakkaan hiljattain Nordean Savonlinnan konttorissa. Uusi pankkikortti olisi pitänyt saada, mutta asiakkaalle selvisi, ettei se ilman ajanvarausta onnistu.

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Itä-Savon sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 6 vk 3,50 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • Ita-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Kouvolansanomat.fi-, Kymensanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi