Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Ruokatrendien kärjessä ovat ilmastonmuutos, hyvinvointi, helppous ja elämyksellisyys — Kotimaisesta kalasta veikataan seuraa hittiä: ”Vatsan ja suoliston hyvinvointi on etenkin sosiaalisessa mediassa pöhinäaihe”

Kauppojen tuotevalikoimassa näkyvät kansainväliset trendit ja asiakkaiden toiveet. Sosiaalinen media on nykyään merkittävä ruokavaikuttaja. Kasvisruoka on viime vuosien nopeimmin kasvanut ja näkyvin ilmiö.

Nykypäivänä ruokakaupassa ostopäätöksiä ohjaavat etenkin ruoan edullisuus, terveellisyys ja kotimaisuus. Etenkin ruoan terveellisyys on noussut merkittäväksi ruokatrendiksi, S-ryhmästä ja K-ryhmästä kerrotaan.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Itä-Savon sisällöt.

Tilaa 6 kk 5,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Ita-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Kouvolansanomat.fi-, Kymensanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi