Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lukija | Sosterin takaisinsoittopalvelu on tärkeä etäpalvelumuoto

Harmillista, että Sosterin takaisinsoittopalvelu ei pysty palvelemaan lupaamallaan tavalla. Palvelusta edelleen luvataan soittaa takaisin mahdollisimman pian.

Varsinkin ikääntyneet asiakkaat hätääntyvät ja luulevat tehneensä jonkin asian väärin, kun soittoa ei kuulu. Soitetaan uudestaan ja parhaimmassa tapauksessa lähdetään paikan päälle ilman ajanvarausta.

Tilanne on vallinnut jo pitkään eikä helpotusta ole näkyvissä.

Tiedottaminen ja uusien ohjeiden antaminen asiakkaille on sitä palvelua, johon pitää nyt kiinnittää huomiota ja vaikuttaa välittömästi. Sosterin ylilääkäri kieltää rimputtelun eli uudelleen soittamiset.

Tämä ohje olisi pitänyt tulla tiedoksi jo aikoja sitten. Viesti, mikä luurista kuuluu, pitäisi muotoilla tilanteeseen sopivaksi. Pelkkä Itä-Savon uutisointi ei vielä riitä.

Pekka Huovila

Vanhusneuvoston jäsen